top of page

Sukces kampanii "Follow the Sun" promującej Egipt



Dwa tygodnie po rozpoczęciu przez Ministerstwo Turystyki i Starożytności kampanii promocyjnej "Follow the Sun" wyszukiwanie egipskich miejsc turystycznych, przy użyciu Google, wzrosło o 102 procent.



E-kampania "Follow the Sun" została uruchomiona 16 marca 2022 roku. Osiągnęła duży sukces i pozytywne wyniki na platformach społecznościowych na głównych rynkach docelowych: w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Francji i USA.





Kampania "Follow the Sun" została zaplanowana i uruchomiona na najczęściej używanych platformach społecznościowych. Są to Youtube, Facebook, Tiktok, Snapchat i Adcolony. Kampania dotarła do ponad 26 milionów użytkowników.






Wskaźnik wyszukiwania w Niemczech osiągnął 187 procent, we Francji ponad 125 procent, w Wielkiej Brytanii 106 procent, a we Włoszech 240 procent.




Kampania "Follow the Sun" jest kontynuacją innych e-promocyjnych działań rozpoczętych przez Ministerstwo wcześniej. Są to kampanie pod tytułem "Słoneczne Boże Narodzenie" i "Słoneczny Styczeń". Kampanie te również osiągnęły niezwykły sukces na różnych platformach społecznościowych w Egipcie i w krajach, w których zostały uruchomione




Kampanie dotarły do 107 milionów użytkowników i podniosły wskaźniki wyszukiwania miejsc turystycznych w Egipcie w globalnych wyszukiwarkach, na rynkach docelowych, o 95 procent w porównaniu z 2021 rokiem.





(egyptindependent)

Comments


bottom of page